Studded leggings från Club L

För ett par dagar sedan beställde jag hem ett par leggings från Nelly.com av märket Club L för 199 kr. Det positiva med dem är längden på 69 cm och att de var riktigt, riktigt snygga. Det negativa är dock att nitarna som är ditlimmade lossnar väldigt lätt, vilket är jätteirriterande tycker jag. Funderar på om jag ska sitta med kontaktlimmet och försöka försäkra nitarna med extra lim. Men det är hur många nitar som helst vilket kan bli en aning drygt. AJa men de tänker jag behålla iaf, lite nitar som lossnar får jag tåla, det är inte något som syns jättemycket ändå. Kanske när hälften har lossnat av :P

Kommentarer:

1 Petite is Pretty:

Kanske är jag känslig, men jag tycker att plaggen ska vara hela vid köp och leverans samt inte gå sönder första gången man använder paltorna. Råkade ut för något liknande i veckan från ASOS som gjorde mig rejält besviken.

2 Maja:

Jag läste om din incident i din blogg och jag håller med om att kläderna ska vara hela när man köper dem. Det kändes lite tråkigt med mina leggings som gick sönder så lätt men för mig var just det där inte världens problem. Tyckte din klänning var värre. Köper man ett plagg i en butik som är lite trasigt får man alltid avdrag på priset. Så borde det vara på nätet också.

Kommentera här: