Paketet från Nelly har kommit

Köpte ju en klänning av märket Paprika förut och ett par gladiatorsandaler från Nellys barnavdelning. Resultatet ser ni nedan.

Tycker att klänningen var i helt OK längd faktiskt, den slutar mitt på låret för mig. Jag ville ha det liiite kortare men insåg att klänningen åkte upp rätt mycket när jag satte mig ner. Fattas nog ett bälte i midjan, sen blir det nog supersnyggt!

 

Skorna passade mig perfekt och jag gillade att man kunde justera remmarna så att det blev tajtare över foten, trodde nämligen det bara var dekoration först eftersom skorna har dragkedja vid hälen. Storlek 33 passade mina 21.5 cm-fötter.

Kommentarer:

1 åsa :):

Jättefin klänning & jättefina skor :)



Jag hittade en hemsida som heter http://www.brandos.se/. Där säljer de märkesskor från storlek 33. Själv hittade jag inte så mycket fint, men det är ju värt ett försök att titta iallafall! :)

2 Maja:

Tack för tipset! :)

3 Sabina:

Hejsan! har väldigt länge tänk att köpa denna klänning (såg din recension som du skrivit på nelly.com). Undrade om den satt bra på dig och hur lång du är + vilken storlek du valde? skulle vara tacksam för svar! :) Svara gärna på min blogg! Kram

Kommentera här: