På shoppingfronten intet nytt

Hej alla petites! Jag hoppas ni njuter av sommaren och har haft det bra. Själv har jag jobbat hela tiden för att överleva, som student måste man sommarjobba för att ha råd med mat (och nya höstkläder). Jag har inte köpt något alls faktiskt över under sommaren förutom krimskrams som inte är så värt att nämna. Eller jo, fick hem ett paket från H&M igår, kan visa senare vad det innehöll.

När det gäller petitelicious ska jag försöka ta nya tag nu när sommarlovet närmar sig sitt slut. tror t ex att designen ska ändras. Om allt går som jag vill så kommer det bli en bra höst, mer klirr i kassan innebär mer kläder vilket innebär en roligare blogg också.

Men nu något som jag precis kom på och fixade ihop! Tror nog inte ni har missat att jag gillar Nicole Richie? Tycker nästan alltid att hon klär sig fint. Tog lite inspiration från henne och voila?

 

Klänning kommer från Asos Petite och kostar 440.80 kr.
Jeansjackan kommer från Nelly.com och kostar 299 kr.
Skorna kommer från Nelly.com och kostar 199 kr. Finns även i lila och grått.

Kommentarer:

1 fia:

fin blogg! =)

Kommentera här: