Höstskorspecial

Eller höstskor-special? Det ser så konstigt ut med ett långt ord som består av flera småord som sätts ihop. Hur som helst fick jag en förfrågan om tips på höst/vinterskor i stl 34-35. Jag har kollat runt lite på de vanliga skoaffärerna och satt ihop en liten bildmontage. Alla skor ska finnas i stl 35, några finns även i mindre storlekar, t ex skor från Pocobello, Skopunktens- och Dinsko's barnavdelning.

Nu finns det massvis med höstskor och jag har valt främst stövlar, men kolla själva på hemsidorna då det finns massvis med fina sandaler, pumps m.m. också.

Mina favoriter är från Pocobello, fy satan vad fina skor den affären har fått in. Jag minns när den var ganska nyöppnad, då fanns det bara jättetantiga och tråkiga skor men nu! Oj, oj, shoe orgasm på högsta nivå, himmelriket för oss med stl 31 och uppåt. Nackdelen är dock att priserna är väldigt höga, ligger runt 1000-2000 kr. Men det ska vara väldigt bra kvalité och det kan vara värt pengarna om man har stl 32 och har svårt att hitta fina skor.

Kommentarer:

1 ååsa:

Tack så mycket för tipsen :D Jag gillar dom från EuroSko mest, och dom från Dinsko. Finns dom på barnavdelningen eller är det blandat? :)

2 ååsa:

sv; Okej tack så mycket :D Vad är prisen typ? :)

3 ååsa:

sv; Okej :D Tack så mycket, det var till stor hjälp :)

Kommentera här: