Randigt

Hej här kommer lite bilder på de få saker som jag har köpt under sommaren, jag vet det inte alls är mycket men vad ska man göra? Kan inte köpa kläder före mat ;) Har också köpt en lång kofta som jag inte orkar ta bild på, har inte använt den heller ännu för den delen eftersom den är lite för lång. Men för 59 kr tyckte jag att det var onödigt att returneras så nu ligger den djupt inne i garderoben. Kanske ska torktumla den eller något så att den krymper. Den är också randig haha, är kanske inne i någon period?

Men nu, en klänning som jag köpte på Nelly.com när de hade sin sommarrea för a 130-150 kr och sen en lång tröja som jag beställde hem från H&M förra veckan som kostade 149 kr. Orkade inte ta på mig underdel när jag tog bild på tröjan hehe men den är snygg till ett par leggings/tights.

 

Klänningen har en perfekt längd tycker jag medans tröjan är några centimeter för lång men det passar ändå bra, den är härligt oversize och lite off-the-shoulder.

Kommentarer:

1 Malin:

Hej, allt bra med dig idag? :)

2 m:

Hejsan! Det är såhär, att jag har frågestund i min blogg.

Så det skulle vara jättesnällt om du ville fråga något eller några frågor.



Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men det skulle varit jätte snällt!

3 Sissi:

fint med randigt :)

4 Marielle:

Åhh jag önskar jag var kort ._.

5 Mli - Vinn ett romantiskt paket hos mig :):

Snyggt :)

6 Natalie - It's all about attitude:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!

7 EmmaEriica:

hej! allt bra med dig idag? :)



förlåt om jag stör dig med detta;

Jag har skrivit ett inlägg som handlar om Mobbing, Jag tycker det är ett viktigt ämne, och jag skulle uppskatta väldigt mycket om du ville läsa igenom inlägget och kommentera dina synpunkter och åsikter. Vill jätte gärna höra. Tack så mycket.



http://emmaeriica.webblogg.se/2010/august/viktigt-amne-nr-2-mobbing.html#



Puss!

8 Vera:

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och jag hade blivit jätteglad om du röstade!

Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, du kommer inte vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster. Det vore jätte snällt ska du veta!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 Tack i förhand!

9 Leia ♥:

Fin :)

10 Anonym:

kul att du kommit igång igen :)

11 Maja:

Anonym: Tack! Uppdatering är kanske inte det bästa men vi får se vad framtiden ger ;)

12 jennifer:

haha gillar att du står toaletten på alla dina bilder!

13 jennifer:

haha gillar att du står toaletten på alla dina bilder!

Kommentera här: