Harembyxor

Jag har alltid varit emot dessa typer av byxor, tycker det oftast ser ut som man har på sig en tung blöja. Men ändå kan jag ine låta bli att bli sugen på ett par svarta... Jag tror det kan bli rätt snyggt om man matchar det rätt. Kan mitt sug bero på att dessa finns på Kappahls barnavdelning, vilket gör det mer tillgängligt för mig för jag vet att ett par såna byxor skulle se förjävligt ut på mig i vuxenmodell.

Såg förresten min statistik och den har verkligen skjutit i höjden de senaste 2 veckorna, varför? Från att ha 4-7 besökare per dag så sköt det upp till 20 sedan 30 och upp till 64 tills det dalade ner igen och nu ligger det på runt 30-40. Någon som vet varför? Det kan inte bero på mitt aktiva bloggande den senaste tiden ;)

Kommentarer:

1 Matilda Hallberg:

skulle vara bättre om du började uppdatera, gillade din blogg innan men nu glömmer man det bara eftersom du inte uppdaterar.

Kommentera här: