Kommentarer:

1 Louise:

allt bra med dig ? :)

2 steffi:

var gärna med i dagens blogg :)



http://shoppahollys.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

3 Inga:

Kan va snyggt på vissa ju ! :) men inte alla så både hiss och diss

4 LIIV - vanlig men unik:

Jag tycker både och. Skulle kunna tycka det var snyggt om det var rätt matchat MEN på någon annan isf. Jag själv skulle inte klara av att ha de på mig torr jag :o haha

5 carolinhe med H:

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

6 w a z u p / ♥:

Jag tycker det är coolt som fan :) Mer färg åt folket, tror man blir gladare av det :D

7 Fatma - Fatmas.blogg.se:

Bloggdesign utlottning på bloggen, kika gärna om du är intresserad av den :)

8 Leia ♥:

Inget för mig, men det beror nog på att jag helst har svarta kläder.

9 Lena:

Det var gott men tyvärr fick man inga bestick med så åt med fingrarna :P Jag tror det är Pasta primavera (bacon och champinjoner). :D

Vad det gäller om byxorna så kör på, behövs lite färg till hösten. Är själv sådär, jag skulle vilja ha lite färg gladare byxor. Men är alldeles för feg..

10 emi:

hej har du kvar neela knitted cardigan?

vilken färg o storlek? köper den gärna av dig :)

maila mig så svarar jag så fort jag läst!

11 © sarastille:

Det klagas väldigt mycket på Facebooks nya design, och enligt en undersökning vill 9 av 10 ha tillbaka den gamla designen. Så, min fråga till dig är, gillar du den nya designen eller vill du ha tillbaka den gamla? :D svara här;



http://sstille.blogg.se/2011/october/gillar-du-den-nya-facebook-designen.html#comment

12 © sarastille:

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

Kommentera här: