THE Pants

Det här är mina favoritbyxor. Jag tror nog de flesta har sett liknande eller äger exakt samma par som jag. Läderbyxor (eller fuskläder) med dragkedjor på sidorna har varit superpopulära ett tag nu och de från Gina Tricot har sålt som smör. Jag ska till och med köpa ett extra par för "lädret" på mina har börjat försvinna och jag kommer att gråta blod dagen de går sönder. Ok, jag såg precis nu att den inte längre finns kvar i webshopen så den lär nog gå ur sortimentet. Det blir en tripp in till stan imorgon och förhoppningsvis finns de kvar där. Annars vet jag itne vad jag ska göra.. 
 
Iaf så kan jag starkt rekommendera dessa. De är hur sköna som helst, har bra längd och är skitsnygga!
 
 
 

Kommentarer:

1 Rebecca:

Hej! Snygga byxor! Kommer dom du har på dig alltså från Gina? Hur lång är innerbenslängden? Tacksam för svar! Mvh Rebecca

Svar: Hej! Jag har tyvärr slarvat bort måttbandet men skulle tippa på 72-75 cm beroende på vilken storlek.
petitelicious.blogg.se

2 Rebecca:

Tack för svar! Dom ser ju ut att passa dig perfekt i längd, så du måste ha ganska långa ben! :-) Själv är jag 1.50 och tycker att 70 cm är typ det längsta jag kan ha utan att lägga upp dom!

Svar: Hehe nej jag tycker inte att jag har långa ben. De veckar sig lite granna ändå men det är inget jag stör mig på. Tycker att du ska prova dem ändå om du hittar den i butiken. Lovar att du kommer gilla dem :)
petitelicious.blogg.se

Kommentera här: