Studentklänningar hos Gina Tricot?

Jag hittade faktiskt något fint på Gina Tricot ändå. Jag brukar inte gilla deras klänningar så mycket eftersom de också brukar ha tälteffekten på mig. Men så fick jag syn på den fina vita klänningen med spets och jag var tvungen att prova den. Den satt faktiskt bra på mig, förvånande nog. Visst, skulle inte skada om den var ett par centimeter kortare men det duger fint ändå. Jag skulle nästan vilja ta studenten igen så att jag får en anledning att köpa den. Hur fin den än är så tror jag att jag hellre vill köpa den i en annan färg. Såg att svart, ljusgult och ljusrosa fanns så de måste prövas också.

Bild nr 3 är en klänning jag tog med på väg till provrummet bara för att. Blev också positivt överraskad, kände mig som en gräddbakelse/prinsessa i den. Mycket fin! Dock krävs lite större byst tror jag.



Vitt är fint, men inte med svarta underkläder till. Beiga underkläder har jag hört att man ska ha.

Kommentarer:

1 Petite is Pretty:

Tack för att du visade upp detta. Jag är aldrig på GT, men nu ska jag ta och spana in den första klänningen. Gillar ryschet fram.



Kanon även om man inte ska ta studenten.

2 LisaClaug:

Den vita till vänster har jag också, den är supersnygg!

Kommentera här: