Fin höstkappa

Det var längesen jag tipsade något från barnavdelningen men det har inte varit något som riktigt fallit mig i smaken. Jag vet inte hur det är med er kortisar, men jag kikar ibland på barnavdelningarna efter kläder. Jag äger flera kläder från barnavdelningen, nästan alla mina jeans kommer därifrån och min vinterjacka. Men inga toppar eller tröjor hittills eftersom de är alltför barnsliga.

Men nu har jag hittat en så söt kappa att jag till och med pep till och min pojkvän trodde jag hade blivit smått knäpp. Undrar om den har kommit i butik än? Vill prova den. Det är inga vuxenjackor som passar mig bra, varken i armarna eller i proportion eftersom jag har en ganska liten överkropp. Kostar ynka 199 kr hos H&M!

Kommentarer:

1 Petite is Pretty:

Finns den hos H&M eller var har du sett jackan? Den ÄR fin.



Fast jag är ofta för bystig för att kunna ha barnkläder upptill. Joggingbrallor är en annan femma.

2 Sabina:

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

Kommentera här: