Lite tröst

Tråkig eftermiddag leder till att man sitter och suktar efter kläder och prylar på internet. Då kom jag på att jag har en 100 kr-rabatt om man handlar över 500 kr på Nelly.com. Låter lite som lurendri med såna erbjudanden tycker jag men jag kunde inte låta bli ändå så jag satt där och klickade hem lite saker. Slutsamman landade på ca 480 kr EFTER att rabatten hade dragits. Så det kändes mindre bra, men jag slutförde beställningen ändå. Tycker att jag förtjänade lite lycka ändå efter en ganska lång svacka som jag har haft. Nog om det! Detta beställde jag:

En kort klänning från Paprika - hoppas den är kort på mig också.
Ett par svarta gladiatorsandaler från Nellys barnavdelning haha :D i stl 33! Men det stod att den skulle vara 22 cm så vi får hoppas att de passar.
En ögonbrynspenna med en vaxpenna i andra änden från Wet n Wild.
Lösögonfransar av märket Girls with attitude.

Jag kanske tar lite riktiga bilder när jag har fått dem, vet att jag är dålig på det. Kanske slänger in en dagens outfit någon gång? Usch hatar att ta bilder på mig faktiskt och det är lite svårt att göra det med en mobilkamera. Jag kanske borde lägga mindre pengar på kläder så att jag får råd med en riktig kamera :P

Kommentarer:

1 The Twilight Series:

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilight!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin! Men det är absolut inget tvång :)



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

TTS

Kommentera här: