Ny vårjacka

Men inte den sista haha :D I fredags slog jag till och köpa den här jeansjackan som jag hade provat ett par dagar innan. Jag vet att H&M hade 100 kr rabatt på alla jackor så jag hoppades att det fortfarande gällde i fredags men icke! Just my luck liksom. Skyltarna var borta men det gjorde inte mig så mycket eftersom jackan ändå kostade 199 kr, tänk vilket kap om jag ändå hade fått kunnat köpa den för 99 kr! Mindre roligt var det att killen i kassan skulle strö salt i mina sår och sa att erbjudandet tog slut dagen innan och att jag borde ha köpt jackan då. Nähä säger du det? Tack, just rub it in my face some more. Nej nej, no hard feelings faktiskt. Som sagt, jackan kostade ändå 199 kr så tycker det var ett kap ändå.

Att denna inte är den sista vårjackan beror på att jag gillar inte jeans med jeansjacka, det passar inte mig. Så jag behöver köpa ytterligare en vårjacka, helst i en söt pastellfärg. To be continued..

Ja jag behöver vika upp ärmarna...

Kommentarer:

1 Jennie:

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

Kommentera här: