Vilken petite var snyggast?

Ok ännu en omröstning med olika petites i deras "vardagskläder". Jag gillar att kolla på just såna bilder istället för bilder från galor och premiärer eftersom de är mer naturliga här i jeans än en Versace-klänning och diamanter. Då kan man relatera sig till de mer och så gillar jag att inspireras från dem.

1. Ashley Olsen - 155 cm
2. Hilary Duff - 155 cm
3. Eva Longoria - 153 cm
4. Rachel Bilson - 155 cm

Jag vet inte riktigt vem jag tycke var snyggast, men jag tror jag lägger min röst på Rachel trots hennes fula skor för resten var väldigt fint. Något som jag la märke till var att alla här hade lite mer baggy byxor i boyriend-modellen eller bootcut. Är det något vi kommer se mer av i sommar tror ni? Jag tror inte att jag kommer klä mig i det iaf, håller mig till mina leggings och stuprörsjeans tack!

 

 

Kommentarer:

1 LIENE:

sv: hehe vad kul:D



Så smart inlägg!

Nja är inte heller så mycket för baggy jeans men det passade på dom. Gillar Rachels outfit mest:)

2 ELLINORAK:

tack så mycket:)

3 sara:

kul med sånahär omröstningar :) kolla gärna in min blogg!

4 Ellen:

Fin blogg

Kommentera här: