Nyårsklänning 2010?

Jag har hittat en klänning som jag blev kär i vid första ögonblicket! Den finns på H&M, vet ej priset dock då jag bara provade den och sen hängde tillbaka utan att köpa pga ekonomikris så det var ingen idé ens att kolla. Men den var så fin och jag har inte kunnat sluta tänka på den så jag tror det blir ett köp snart om den inte var alltför dyr haha. Men H&Ms klännigar brukar ligga på 200-300 kr så det är nog ingen fara.

- Längden var helt ok, den slutade ca 10-15 cm ovanför knäna. Föredrar klänningar som slutar mitt på låret men är man kort så är det inte så mycket att göra åt saken.
- Den är väääldigt liten i storleken. När det gäller axelbandslösa klänningar så brukar de nästan alltid vara lite för stora för mig så att de gled ner. Men den här i stl 34 kunde jag inte ens zippa up! Det gick väldigt trög halvvägs så jag gav upp. Men med lite hjälp av pojkännen så kommer det nog gå bra.

Kommentarer:

1 Petite is Pretty:

Tack för visningen! Nu vet jag ungefär hur den skulle sitta på mig.



Jag brukar alltid få gå upp en eller två storlekar för att få igen dragkedjan på H&M:s axelbandslösa klänningar. Fast då förstörs ofta passformen, tyvärr.

2 lovisa:

godmorgon! :D är allt bra?

4 MissPetite:

Nu är MissPetite uppe igen, inspiration och information för petita tjejer, kika förbi!

5 alice:

Gillar du kläder? Kolla då in min bloppis där jag säljer massa kläder till fina priser! http://alicesbloppis.blogg.se :)

6 Elle:

Found your blog by way of the Alterations Needed forum and I love it.



I have been looking for this dress left and right and it's SO GORG on you! :) Can't wait to see more of it. Good Translate is a bit wonky so I couldn't tell if you ended up keeping it.

7 Canada goose:

Now, Canada Goose www.store-canada-goose.com Jacket how can you tell a genuine

[url=http://www.store-canada-goose.com]canada goose jacket[/url] down jacket? For 1, excellent



shows allover the item and not in bits and pieces. The finish Canada Goose Parkas is with ripstop



polyester with Deluge?. Its low weight-warmth

[url=http://www.store-canada-goose.com]canada goose[/url]character makes use of 700-fill-power



goose clusters as well as the loft retention is superior. Check the quilted body panels, drawcord



hem, as well as the concealed zipper hand warmer & interior pockets

[url=http://www.store-canada-goose.com]canada goose clothing[/url] complete with non-snag zipper



flaps. The inner lining is supple for maximum skin comfort and don’t forget to check the



polyester knitted neck lining.

Kommentera här: