En outfit

Hej bloggen! Idag tänkte jag visa en outfit som jag hade på mig i veckan. Jag vet att jag inte brukar visa upp sånt men det har med att jag inte känner mig så bekväm med det och lite annat också.

Men nu visar jag en för jag ville också visa upp min fina kjol som jag älskar som jag nyligen köpt hos H&M. Den är gjord i mockaimitation och jag tror det kommer bli skitsnyggt i sommar. Priset ligger på 299 kr just nu men när jag köpte den så hade H&M en specialkampanj där vissa varor var på halva priset för 1-2 dagar. Då slog jag till på den här kjolen för 149 kr bara, sicket kap! Jag kan informera er när nästa sådan kampanj inträffar.

 

Allt är från H&M förutom strumpbyxorna som var av billig sort i 5-pack på Lindex. Tänker aldrig mer köpa dem, det går hål i dem hur lätt som helst.

Kommentera här: