Snart är ballerinasäsongen här

Åh vad jag är sugen på att dra på mig ett par söta ballerinaskor och ställa vinterskorna längst in i garderoben. Dock är det inte riktigt dags än eftersom folk här fortfarande går runt i sina vinterjackor. Det gör även jag fortfarande men längtar efter lönedagen så att jag äntligen kan köpa en vårjacka. Frågan är om det blir en skinnjacka eller en "vanlig"? Blää svårt.

Hur som helst, tänkte tipsa om snygga ballerinaskor på Dinsko's barnavdelning. De kostar 199 kr. Den chockrosa är inte riktigt i min smak dock, önskar att de kunde ha valt en mer diskret rosa eller någon annan färg istället.

Kommentarer:

1 ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken:

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, fjädrar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

Kommentera här: