Nya skor

Tack för alla era förslag, det var väldigt uppskattad! :) Just nu är processen väldigt seg men jag tror verkligen på den här idén så jag hoppas den kommer igång i år.

Snart är det iaf den 25e och det betyder löning. Jag ska köpa ett par nya skor men har inte hittat något som känns 100 % ännu. Jag behöver verkligen nya par, de jag har nu har gått sönder i kanterna och nu när det är slaskväder så läcker det in jätttelätt och mina fötter blir blöta och luktar dränkt katt. Det finns två par som jag velar fram och tillbaka på. Ett par skitsnygga höga skor och ett par helt ok låga skor. Jag är tveksam till de höga eftersom det ska vara skor jag kan gå med till vardags så jag vet inte riktigt om mina fötter pallar det? Men de var så fina... Eller så köper jag de låga nu och köper de höga nästa månad då snön förhoppningsvis har smält? Smart, jag kom på det nu! Jag behöver inte välja, kan köpa båda fast den ena senare!

Den första är från Skopunkten och den andra är från Dinsko, båda finns i stl 35.

Kommentarer:

1 sophia:

ÄLSKAR de till höger, är svag för kilklackar. måste kolla om de finns kvar!

tack för inlägget!

2 Maja:

Hoppas du hittar dom :)

Kommentera här: