Hallå i sommarvärmen

Hej det var längesedan! Har ni sommarlov eller semester nu? Eller jobbar ni fortfarande? Här är det iaf lördag hela veckan fram till 27e juni då jobbet kallar på en igen. Jag hoppas ni njuter av värmen, jag gör iaf det. Jag trodde att jag skulle ha mer tid till bloggen nu när det är semester men jag blir bara latare och gör hellre annat. Men shoppa har jag iaf gjort massor, har bara varit för lat för att visa. Men jag ska börja visa upp lite de kommande dagarna.

I förrgår var jag på Dinsko utnyttjade deras erbjudande, ta två få 100 kr i rabatt. Jag blev väldigt nöjd med dessa två köp, ett par söta virkade ballerinas och ett par bruna skor med låg klack. Båda är i stl35 och satt väldigt bra på foten, de bruna kändes nästan lite för små för mig men de töjs nog ut lite vid användning.






Kommentarer:

1 Natalie - it's all about attitude:

Vilken läcker blogg du har :)

Du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2 Anah Mary Vu:

Hejsan!



Nu har du chans till att vinna en valfri klänning från Avoryshop till ett värde av 800:-



Allt du behöver göra är att länka till det här inlägget, och kommentera att du är med.



http://anahforavory.blogg.se/2011/june/dont-forget.html



Lycka till! =)

3 Petite is Pretty:

Det vita tygskorna ser väldigt söta ut. Funderar nästan på att köpa ett par själv efter att ha sett dina.

4 Lena:

Gillar ballerina skorna. =)

5 Kitty:

Jag bara älskar de vita skorna! :)

Kommentera här: