Fri frakt hos Nelly fram till 31/7

Hur bra är inte det? Klickade hem denna klänning som jag föll pladask för direkt när jag såg den på Kenzas blogg. Nu i efterhand är jag lite orolig över hur den kommer sitta vid axlarna, har små axlar så risken finns att det blir slappt där. Jag får kanske testa krympa den i tvätten? Vi håller tummarna på att den passar...

 

Just nu finns det otroligt många fina klänningar på Nelly, många av de ser också väldigt korta ut vilket är bra för oss petites. Jag vill inte att min klänning ska sluta strax under rumpan som på modellen så hoppas den hamnar några centimeter längre ner.

Kommentarer:

1 Petite is Pretty:

Den var jättefin! Men hur gör man med en bh till den urringade ryggen?

2 Maja:

@ PIP: antingen kör man utan BH med nipplecovers eller så finns det något som heter Freebra

(http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/freebra-184/strapless-bra-light-184001-12/) som sätts fast med någon form av klister tror jag?

3 Anonym:

Kan inte hitta klänning. Vad heter själva modellen/klänningen

4 Klara:

Kan du länka klänningen?

5 Petitelicious:

Hej Klara! Inlägget skrevs 2011 så det är därför klänningen inte finns kvar.

Kommentera här: